HTML

CellarDoor

Friss topikok

  • Kirekesztő Mocskos Elnyomó: Én is ismerek rendes normális cigányt, de ezeket az embereket a tömegcigányok lenézik, lecsicskázz... (2008.09.14. 11:13) Cigány bűnözés???
  • M: Tudnék tengerparton vagy közel a tengerhez élni!:) (2008.09.04. 22:54) Summertime
  • CsoSz: Jó utat a kis csapatnak aztán vigyázni magatokra és egymásra! (2008.08.21. 00:08) Go to Mandre, Pag
  • M: Megnéztem pár hete és IMÁDOM!! (2008.08.20. 23:40) Bakancslista avagy egy film az életről
  • .akasa.: Heath Ledger belehalt az életébe. Belehalt a szerepébe. Teljes elismerés neki, mindenért. (2008.08.13. 11:49) Batman - The Dark Night

Linkblog

A legújabb Diegos Fiú

2008.08.12. 22:22 | keresztenyAkos | Szólj hozzá!

Igen váltottam nyárimelót. Úgy néz ki ez egy ilyen nyár. Egyre jobb lehetőségek jönnek és én pillanatok alatt váltok. Először volt a címerezés, aztán a tesco, most pedig a Diego.

Aki esetleg nem tudná a Diego egy szőnyeg, pvc, és laminált padló üzlet, ahol a nagyon olcsótól a nagyon drágáig minenféle árkategória és minőség megtalálható. No de elég a reklámból.
Azért váltottam, mert M anyukája, az üzletvezető, aki megkért segítsem ki őket a nyár végéig és én örömmel mentem, mert jó a társaság és jó a pénz is. Azt azért nem mondom, hogy nem nehéz munka, mert az. Egy tekercs szőnyeg vagy pvc nem éppen a legkönnyebb tárgyak a világon, plusz nem is a legtisztább az ember egy 10 órás műszak végére. De nem panaszkodom, örülök, hogy van jó munkám amit megfizetnek, ahol jól érzem magam és amit maximálisan el is tudok végezni.

Azt hiszem nemsokára írok majd egy nagy összefoglalót statisztikákkal és mindenféle kulisszatitokkal az eddigi munkahelyeimről.

Címkék: munka munka,

A bejegyzés trackback címe:

https://cellardoor.blog.hu/api/trackback/id/tr18694688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása