HTML

CellarDoor

Friss topikok

  • Kirekesztő Mocskos Elnyomó: Én is ismerek rendes normális cigányt, de ezeket az embereket a tömegcigányok lenézik, lecsicskázz... (2008.09.14. 11:13) Cigány bűnözés???
  • M: Tudnék tengerparton vagy közel a tengerhez élni!:) (2008.09.04. 22:54) Summertime
  • CsoSz: Jó utat a kis csapatnak aztán vigyázni magatokra és egymásra! (2008.08.21. 00:08) Go to Mandre, Pag
  • M: Megnéztem pár hete és IMÁDOM!! (2008.08.20. 23:40) Bakancslista avagy egy film az életről
  • .akasa.: Heath Ledger belehalt az életébe. Belehalt a szerepébe. Teljes elismerés neki, mindenért. (2008.08.13. 11:49) Batman - The Dark Night

Linkblog

Sorry!

2008.08.02. 22:25 | keresztenyAkos | Szólj hozzá!

először is azért mert ilyen sokáig távol voltam, másodszor meg azért mert nincs mentségem. Talán csak az, hogy szinte folyton dolgozom, mostmár nem Tesco, hanem Diego, de erről hamarosan beszámolót kap mindenki és a nyaralás előkészületei is elkezdődnek hamarosan itt a blogon, illetve igyekszem megtervezni az élő közvetítést Dalmáciából.

De akkor most valami szokásos. Most mondjuk nem néztem tvt, hanem rádiót hallgattam apu autójában ahol újabba a Sláger szól. Ettől már alapból kimegy a hajam, de most nem erről akarok írni. Van egy műsor, amiről mikor még fiatalabb voltam azt hittem hogy tök klafa, de ma rá kellett döbbennem a valóságra. Ez a műsor a Boros Bochkor páros öregebbik felének idióta agymenése szombat esténként. Lali király ahogy a műsorban hívják tulajdonképpen az idegesítő rádiózást igyekszik megvalósítani. Zenék gyors egymásutánban, persze a világ legrosszabb zené és mindez a leginkább átgondolatlanul. Vagyis Boros Lajosnak sikerült ami csak a Danubius reggeli műsorának, hallgathatatlanná vált.

Címkék: visszatérés visszatérés,

A bejegyzés trackback címe:

https://cellardoor.blog.hu/api/trackback/id/tr83694682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása