HTML

CellarDoor

Friss topikok

  • Kirekesztő Mocskos Elnyomó: Én is ismerek rendes normális cigányt, de ezeket az embereket a tömegcigányok lenézik, lecsicskázz... (2008.09.14. 11:13) Cigány bűnözés???
  • M: Tudnék tengerparton vagy közel a tengerhez élni!:) (2008.09.04. 22:54) Summertime
  • CsoSz: Jó utat a kis csapatnak aztán vigyázni magatokra és egymásra! (2008.08.21. 00:08) Go to Mandre, Pag
  • M: Megnéztem pár hete és IMÁDOM!! (2008.08.20. 23:40) Bakancslista avagy egy film az életről
  • .akasa.: Heath Ledger belehalt az életébe. Belehalt a szerepébe. Teljes elismerés neki, mindenért. (2008.08.13. 11:49) Batman - The Dark Night

Linkblog

Just a perfect day?!

2008.06.28. 23:37 | keresztenyAkos | Szólj hozzá!

Pár perce azon gondolkozok,h vajon létezik e tökéletes nap? Ha igen akkor ez a mai biztos az volt!

Kezdem az elején…ma azaz 2008.06.28-án megtörtént E/, Szabcsi, Olya, Gitta és Cili diplomaosztója. Korán kelet kelni,d fura mód ez miatt sem morogtam,sőt elég gyorsan kipattantam az ágyból,utolsó simítások az ajándékokon …készülődés és pont jöttek értem kocsival. Bizony szerencsére nem busszal kellett megtenni az utat-ezért ezer hála Zsuzsának!

Az út is elég jól telt,némi izgalommal [valószínűleg emiatt el is felejetettük nézni a "pillangókat" és nem is licitáltunk,h "vajon mennyien lesznek?!"].

Az ünnepség kb másfél órás volt és szerencsére semmi fontosról nem maradtam le. Láttam eme 5 ember kézfogását a Boss-al, az eskütételt és a kalap feldobást is. Egyetlen probléma,h az aulában volt a gatyarohasztó melegben. De nálunk jobban csak a diplomások szenvedtek a talárban. Ezután fotózkodások, ajándék átadás,majd nagy nehezen indultunk is vissza.

Kedves Gyümölcs meginvitált minket az ünnepi mulatságra,amit bántam volna ha kihagyok! Képzelj el nagy családot,kb mint egy olaszfamily…az emberek együtt iszogatnak{mértékkel},együtt főznek, cinkelik egymást{kicsik a nagyokat, a nagyok a kicsiket egyaránt} és jól érzik magukat! Ez alatt a pár óra alatt annyira feltöltődtem.

A kaja is finomságos volt,bár kissé csípős szerintem meg E/ szerint is. Látszik kire ütött ez a lány!:)A torta is nagyon-nagyon finom lett,igaz addigra tele voltam teljesen.

Mikor a pincébe kellett menni az olyan mámorító volt-na nem az alkohol,hanem a hideg levegő miatt Így egy idő után én volt az aki felmászkált a behűtőtt italokért-persze nagyon szívesen! Tehát itt is megköszönöm az vendéglátást.

Aztán hazaértem,megnéztem a Candyt.

Megérintett.
Valójában többet most nem is tudnék mondanni róla.

Most pedig Kispál jubileumi koncert megy a tvben-és nagyon okés:)

Hihetetlen,de boldog vagyok. Pedig semmi nagy változás nem történt,csak eltöltöttem egy napot kedves emberekkel! {persze egy valaki hiányzott onnan…}

Ez a kérdés nyitva marad…és ez így van jól!

…I like E/!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://cellardoor.blog.hu/api/trackback/id/tr46694670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása