HTML

CellarDoor

Friss topikok

  • Kirekesztő Mocskos Elnyomó: Én is ismerek rendes normális cigányt, de ezeket az embereket a tömegcigányok lenézik, lecsicskázz... (2008.09.14. 11:13) Cigány bűnözés???
  • M: Tudnék tengerparton vagy közel a tengerhez élni!:) (2008.09.04. 22:54) Summertime
  • CsoSz: Jó utat a kis csapatnak aztán vigyázni magatokra és egymásra! (2008.08.21. 00:08) Go to Mandre, Pag
  • M: Megnéztem pár hete és IMÁDOM!! (2008.08.20. 23:40) Bakancslista avagy egy film az életről
  • .akasa.: Heath Ledger belehalt az életébe. Belehalt a szerepébe. Teljes elismerés neki, mindenért. (2008.08.13. 11:49) Batman - The Dark Night

Linkblog

Hol leszek ott a

2008.06.06. 21:18 | keresztenyAkos | 2 komment

Három nap, három napra való ajánlás tőlem nektek. Nem nagyon lesz újdonság hisz két dolog vezérelt a válogatásban, melybe szinte az egész program bekerül, hiszen a szervezők ígérete szerint nem lesznek átfedések.
Szóval megnéztem a programokat és kiválasztottam azt amin mindenképp ott leszek. És ugyan sajtós munkatársként leszek jelen, de beleadok majd apait anyait!
Az ajánló pedig a nosztalgia és jövő irányába való nyitás jegyében született, tessék szemezgetni.

Most a felsorolásból kihagynám az off programokat, mert a Tóátugráson kívül semmit sem lehet még tudni. Legalábbis én nem tudok semmit.

1. azaz 0. nap:

  • Pál Utcai Fiúk, mert még sosem hallottam őket élőben csak lemezen, mert új albumuk jelent meg majd egy évtized után és mert szeretem a Lecsó mindennemű megnyilvánulásait.
  • Ugyanezen estén játszik a Takács Eszti is aki helyi kuriózumként bizonyíthatja, hogy egy kellemes hang is tud karcolni!

2. nap:

  • Itt mindenképp a valószínűleg a szokásost hozó Quimbyvel kezdünk majd és csak remélni tudom valami történni fog.
  • Amber Smith ami a folytatást illeti. Őket sem hallottam még élőben, de ez csak eddig tartott. A zenéjük jó és a sok brit indie zenekar is megirigyelné őket!
  • Miután a teljesen legális kábítószerek okozta kábulatom miatt lemaradtam a PENen a P.A.S.O.-ról így ezt most pótolnom kell. Már alig várom!
  • Aztán a hazai fesztiválokon tulajdonképpen kötelező programmá vált Vad Fruttik következik és nyilvánvaló, ahogy a PENen is az első sorban üvöltöm majd Marci nevét!

3. nap, the end:

  • A nap majdnemhogy hip-hop áradattal indul és bár nem vagyok a műfaj elkötelezett híve, de ezt azért megnézem magamnak. 6 zenekar váltaj egymást, skreccseli le a másikat és fűzi tovább rímeket. Köztük sok pécsi arccal!
  • És itt jönnek szépen sorban a hazai fesztiválfelhozatal egykét kihagyhatatlan és mármár kultikus(unalmas) tagja. Először a nem annyira ebbe, de erre tartó HS7, akik mindig jók és sose hibáznak(elég gyanús), de mégis mindig okoznak pozitív meglepetést. ("Nem szeretném, hogy a lányom egy mocskos kezű pánk ujjazza")
  • Kaukázus, erre nem írok semmit csak Szalai Éva, Lift, Teszkó és azt, hogy KÖTELEZŐ!
  • Bijou, egy számukat ismerem és az kellemes, de meglátjjuk mit mutatnak ott a színpadon. Megnézzük őket is!
  • A végére hagytam, a nem csak enyhén szólva már-már önismétlésébe belefulladó, de számomra alapzenekart a Kispál és a Borzot, és az ettől majdnem teljesen független Kiscsillag zenekar akik felé igenis Van szándékom!

Címkék: fishing on orfű, fishing on orfű

A bejegyzés trackback címe:

https://cellardoor.blog.hu/api/trackback/id/tr92694653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bővült a kínálat! « · http://celldoor.wordpress.com/2008/06/13/bovult-a-kinalat/ 2008.06.13. 21:15:04

[...] már leírtam, hogy kikre és milyen kondíciókkal vagyok kíváncsi. Azt is megbeszéltem Mmel, hogy bármi lesz is, ha nem vagyok magamnál, mozdulni nem tudok vagy [...]

This is a beginning of a beautiful Festival « · http://celldoor.wordpress.com/2008/06/18/this-is-a-beginning-of-a-beautiful-festival/ 2008.06.18. 19:02:03

[...] beszámolókat olvashattok itt és itt a blogon és az UnivPécs oldalán is, az újság jóvoltából pedig soksok fotot is kaptok Csosza [...]
süti beállítások módosítása